Podjetje HOYA

Japonsko podjetje Hoya je eno izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev očalnih leč. Hoya slovi po svojih vrhunskih dizajnih progresivnih leč, nenadkriljivo trpežnih antirefleksnih obdelavah in izjemni kakovosti.

Hoya je danes v svetovnem merilu morda najpomembnejši inovator na področju očalnih leč in ima svoje izume zaščitene s številnimi patenti. Vsi materiali, ki jih uporablja, so produkt lastnega znanja in izdelani znotraj podjetja. Vsi dizajni leč so lastni, prav tako kot vsi površinski nanosi.

Z novim pristopom k dizajnu očalnih leč, imenovanim InnoVision, ki izhaja iz ljudi in temelji na najnovejših nevroloških raziskavah vidne funkcije, Hoya ponovno premika mejnike možnega v kakovosti korekcije vida.

Hoya je bila ena izmed prvih proizvajalcev, ki je izdelala obojestranski dizajn leče. Sprednja in zadnja stran leče je prilagojena uporabniku z rezultatom ostrega in jasnega vida. Da bi izdelali najboljšo možno lečo, so pri Hoyi vedno v mislih dizajn, obdelava in material.

Dve leti garancije za super Hi-Vision, Hard Hi-Vision Aqua in Hoya Hard Coat. Hoya garantira, da bo zamenjala leče, s katerimi so stranke rokovale pravilno, a je vseeno v 24 mesecih prišlo do poškodb.
Šest mesecev garancije za navajanje na Hoyalux progresivne leče. Če stranka ni zadovoljna s svojimi Hoyalux lečami, jih bo Hoya zamenjala z drugimi lečami v enaki dioptriji. Če želite leče višje kategorije, boste plačali zgolj razliko v ceni. Možna je tudi zamenjava za bifokalne ali dvoje enožariščne leče, a brez vračila razlike v ceni.
1 leto garancije na PNX 1.53 leče proti razpokanju ali lomu leče. Poškodovano lečo bo Hoya zamenjala za lečo z enakimi parametri.
3 leta garancije za Hi-Vision Long Life in HVLL Blue Control. Hoya garantira, da bo zamenjala leče, s katerimi so stranke rokovale pravilno, a je vseeno v 36 mesecih prišlo do poškodb.
MYSTYLE GARANCIJA  – garancija popolnega zadovoljstva. V primeru Hoyalux iD MyStyle – osebno prilagojenih integriranih dvostranskih progresivnih leč, vam v roku 2 mesecev povrnemo denar, če stranka tudi po dobaviteljevem pregledu očal in pogovoru z dobaviteljevimi strokovnjaki ne bo z očali popolnoma zadovoljna.