Blue control: Očala za računalnik

BlueControl je na voljo kot nadgradnja Hoyinega nepreseženega proti-zrcalnega nanosa Hi-Vision LongLife. Ta trpežni nanos je do 7 krat bolj odporen na razenje kot običajni nanosi in tako nudi še več udobja uporabnikom očal.

Kar 83% ljudi, ki nosijo očala, pri uporabi sodobnih digitalnih naprav čuti neudobje. Razlog je modra svetloba, znana tudi kot vidna svetloba visoke energije, ki jo oddajajo LCD in LED računalniški in televizijski zasloni, pametni telefoni, tablice in GPS naprave. Ker se kakovost teh zaslonov nenehno izboljšuje, raste tudi količina oddajane modre svetlobe. Čeprav je modra svetloba sama po sebi naraven pojav – prisotna je v dnevni svetlobi in pomaga, da ostanemo budni – je lahko prevelika količina škodljiva in ima neželene učinke, kot sta napenjanje in utrujenost oči.

Očala za računalnik

Hoya BlueControl je površinski nanos očalnih leč, ki nevtralizira modro svetlobo, ki jo oddajajo digitalni zasloni, in s tem preprečuje utrujenost in napenjanje oči.
Dodatne koristi so:

  • Manj bleščanja
  • Večji kontrast

S tem ohranja oči v boljši kondiciji in vam nudi bolj udoben in sproščen vid in naravnejšo percepcijo barv.

 

Prednosti za uporabnika

  • Zmanjšano bleščanje
  • Bolj kontrasten vid
  • Udobnejši in bolj sproščen vid
  • Manjše napenjanje in utrujenost oči
  • Vse prednosti Hoyinega izjemnega Hi-Vision LongLife

Vrste stekel

Ta izdelek ima Hoya G4 garancijo.

 

Ciljna skupina

Hoya BlueControl je optimalna rešitev za veliko skupino potrošnikov, ki so tokom dneva v stiku z digitalnimi ekrani:

  • Študenti (pametni telefoni, TV, prenosniki)
  • Gospodinje (pametni telefon, prenosniki, TV, tablice)
  • Računalniški igralci (TV, računalnik)
  • Mladi profesionalci (prenosniki, pametni telefoni, tablice, GPS)
  • Otroci/najstniki (TV, pametni telefoni, tablice)
  • Pisarniški delavci (računalniki)
  • Upokojenci (TV, računalnik, tablice, prenosniki)

Raziskave* so pokazale, da več kot tretjina odraslih prebije 4 do 6 ur dnevno ob digitalnih napravah, medtem ko jih 24% z digitalnimi napravami prebije celo več kot 10 ur na dan.